1. Prvé, čo si potenciálny kupujúci všimne pri hľadaní nového bývania, je nadpis a prvá fotka. Preto je dôležité, aby ste tieto 2 časti inzerátu mali čo najlepšie. Urobiť dobrý prvý dojem viete iba raz. Snažte sa vyzdvihnúť pozitívnu vlastnosť predávaného bytu, druh nehnuteľnosti, lokalitu s uvedením konkrétnej ulice. Ak je vaša nehnuteľnosť na ulici, ktorej jednotlivé časti poskytujú rozdielnu kvalitu bývania, uveďte aj bližší popis umiestnenia. Ďalej v inzeráte však podrobnejší.
2. Inzerát začnite vyzdvihnutím najdôležitejších vlastností nehnuteľnosti – rekonštrukcia, orientácia na svetové strany, orientácia do dvora vs. do ulice, blízkosť prírody, nadštandardné vybavenie,... Chcete predsa návštevníka Vášho inzerátu zaujať. Máte na to len chvíľu, ak ho dostatočne nezaujmete, preklikne hneď na iné ponuky.
3. Pridajte do inzerátu kvalitné fotografie všetkých častí nehnuteľnosti, v prípade domu aj exteriéru, a pôdorys nehnuteľnosti.
4. Pri popise bytu nezabudnite spomenúť, či má balkón alebo loggiu. Dôležitá je tiež informácia o tom, na koľkom poschodí je byt a či je v bytovom dome výťah. Balkón, loggia a výťah sú dôležitými prvkami pri rozhodovaní o kúpe nehnuteľnosti.
5. A tiež uveďte, aké sú náklady na bývanie pri koľko-člennej domácnosti. Keďže dnes väčšina kupujúcich financuje bývanie cez hypotekárny úver, chcú presne vedieť, s akými celkovými nákladmi na prevádzku nehnuteľnosti treba počítať.
Na záver pripojte Vaše meno a telefonický kontakt.
Držím palce, aby inzerát k Vašej nehnuteľnosti zaujal tých pravých záujemcov o nové bývanie.